Hafik Ziraat Odası

Vatan Hürriyet Ekmek

ZOBİS
ZOBİS
Hafik Ziraat Odası > Duyurular > İHALE DOSYASI

İHALE DOSYASI

Tarih    : 09.07.2018

Sayı     : 81478627/173

Konu   :Teklif Vermeye Davet

 

Sayın Yetkili,

 

TANAP Doğalgaz İletim A.Ş. tarafından Sosyal ve Çevresel Yatırım Programları kapsamında doğrudan hibe mekanizması ile fonlanan “Hafik'de Ziraat TANAP ile Güçleniyor” projesi kapsamında ihtiyaç duyulan “5 ton kapasiteli selektör makinesi” ihale yoluyla tedarik edilecektir. 

Bu kapsamda Hafik Ziraat Odası , tarafından bu proje kapsamında ihtiyaç duyulan ve satın alınacak malların temini için teklif vermeye davet edilmektesiniz. Teknik Şartname Ek 1’de verilmektedir.

Bu davet mektubunda yer alan tüm kalemler için teklif vermeniz gerekir. Sözleşme bir bütün olarak değerlendirilecektir.

Teklif bir orijinal dosya olarak sunulacaktır. Teklifle birlikte teknik belgeler ve katalogları, söz konusu her bir kaleme ilişkin diğer basılı materyal ve temin edilecek mallar için bakım ve onarım hizmeti sağlayacak firmaların ad ve adres bilgileri de sunulacaktır.

Aşağıda listeli belgeler teklif ile birlikte sunulacaktır. Teklif isteme dokümanındaki şartları sağlayan en düşük teklif sahibi aşağıdaki belgelerin orijinallerini sunacak ve akabinde sözleşme yapılacaktır.  Sözleşme Makamı belgelerini sağlayamayan teklif sahipleri ile sözleşme imzalamayacaktır.

1.       Tebligat Adresi (Kanuni ikametgâh belgesi),

2.       Ticaret ve/veya Sanayi Odası Belgesi,

3.       İmza Sirküleri,

4.       Vekâleten ihaleye katılım sağlanması halinde, teklifi imzalayan kişi veya kişilerin noter tasdikli vekâletnameleri ve imza sirküleri ( sözleşme yıl içinde alınmış),

5.       Vergi Levhası (fotokopi),

6.       Vergi dairesine, sosyal güvenlik kurumlarına borcu olmadığını gösterir belge. Yapılandırılmış borcu olan teklif sahipleri, ilgili taraftan aldıkları resmi yazıları teklif dosyasına eklemelidir.

7. Yetkili Satıcı / Yetkili Bayilik Belgesi (satıcılar için)

8.  Kapasite Raporu veya Sanayi Sicil Belgesi (üreticiler için)



EK 1. TEKNiK ŞARTNAME

 

1.   Genel Tanım

Projemizde Hafik ilçesi Yeni Mahallesinde Ziraat Odamıza ait tarla içerisinde yer alan tek katlı 100 m2 bina içerisine ilçedeki tüm çiftçilerin yararlanabileceği selektör makinesi alımı gerçekleştirilecektir. Proje kapsamında özellikle hububat ve yem bitkisi ekimi gerçekleştirilen ilçemizde ihtiyaç duyulan selektör makinesinin alınması ve mevcutta kullanılmayan Odamıza ait 5.500 m2 tarım alanında bulunan 100 m2lik binamıza yerleştirilmesi planlanmaktadır.

 

2.   Teknik Şartname

 

1.     Kovalı Elevatör – 1 adet

Kapasite: minimum. 150’li  

Ölçüler: maksimum 9 mt.

 

2.     Elek Değişim Sehpası – 1 adet

 

3.     Süper Hassas Eleme Makinesi- 1 adet

5 adet eleme tekneli

İlk tekne çift elekli olacaktır.

Elek ölçüsü: En az 1000 x 2000 mm

Toplam eleme alanı: En az 12 m2

2 adet vakum aspiratörlü

Motor gücü: En az 2,2 kw 1400 d/d

4 adet vakum kanallı

Elek altı temizleme sistemi: fırçalı

Fırça sayısı: En az 30 adet

 

4.     Siklon min. 200’lük – 1 adet

 

5.     Kovalı Elevatör – 1  adet

Kapasite: min 150’lik

Ölçüler: maksimum 6 mt.

 

6.     Standart Hafif Tane Bekleme bunkeri – 1 adet

En az 120x120 cm ölçülerinde

Merkezden kaçık çıkışına sarsağa özel boğaz ve sürgülü

En az 0,75 m3 hacimli

 

7.     Hafif Tane Sarsağı – 1 adet

Sarsak Sacı Ölçüsü:  En az 30x80cm

0,17kw 3000 d/d Vibro Motorlu

Hız Kontrol Cihazlı

Sehpalı

 

8.     Mekanik Standart Hafif tane Ayırma Makinesi – 1 adet

Kontrol komple mekanik model

3 adet alt fan motorlu radyal tip en az 5,5kw 1400d/d

1 adet eksantrik sistemli

Eksantrik motoru; 1,5 kw 900 d/d hız kontrol cihazlı

Açıölçer ve kontrol sistemi olacaktır.

Motor aspiratör bağlantı şekli; kayış kasnak sistemli

Eksantrik tipi; ileri geri sallama

 

 

Şase tipi; sac gövde komple kaynaklı

Eğim ayarı; manuel sistem

Hava ayarı; 3 adet manuel sistem

Platformlu ağırlık; En az 2.500 kg

Çıkış oluğu; En az 2 adet

 

9.     Standart Hafif Tane Platformu – 1adet

Kutu profilden imal edilecektir.

Komple baklavalı sacla döşenecektir.

Hafif tane platformu olarak kullanılacaktır.

Merdivenli ve korkuluklu olacaktır.

 

10.  Standart Hafif Tane Davlumbazı – 1 adet

1 adet aspiratörlü

En az 1 adet 7.5 kw 2800 d/d motorlu

Sarsak döküşünden hava emişi: saatte en az 10.000 m3 hava emiş kapasiteli

 

11.  Standart Hafif Tane Davlumbazı Asipratörü – 1 adet

Galvanizli sacdan yapılarak makine üzerine montaj edilecektir.

Gravite makinesinden çıkacak olan yabancı kavuz, toz vs. gibi partikülleri vakumlayarak ortamdan atmak için kullanılacaktır.

 

12.  Standart Hafif Tane Geri Dönüş bandı – 1  adet

 

13.  Siklon maksimum 175’lik – 1 adet

 

 

14.  Triyör Çiftli – 1 adet

Triyörün 5 ton/saat kapasiteli olmasından dolayı silindir sayısı 2 olmalıdır. Triyördeki bir adet silindir büyük ürünlerin ayrılması için, diğer silindir kırıkların ayrılması için kullanılmalıdır.

Üst silindir çapı 900x 3000 mm (+/- %5)  olmalıdır. Yuva çapı 4-6 mm arasında olmalıdır.

Alt silindir çapı  900x 3000 mm (+/- %5) olmalıdır. Yuva çapı 8-10 mm arasında olmalıdır.

Yuva derinliği ise 4 -5 mm arasında olmalıdır.

Atık ürünler için kubur tokalı çuval sistemi olmalıdır.

Her bir silindir için bağımsız bir motor kullanılacaktır. Her birinin motor gücü : minimum 3kw ,deviri ise 30- 40  d/ d olmalıdır.

100cm’ deki delik sayısı 130 ile 150 arasında olmalıdır.

 

15.  İlaçlama Makinesi Bekletme Bunkeri – 1 adet

Bunkerin Kapasitesi: 1 ton

Ölçüleri : 1200x1200 mm

Silo seviye sensörleri bulunacaktır.

Silo dolunca sesli ve ışıklı uyarı -sistemi olacaktır.

Ayaklar komple civatalı olacaktır.

Ayak Malzemesi: 60x60 profil

Min By-pas 12’lik Avizesi ve 12’lik Sürgüsü olacaktır.

Tüm malzemeler lazer kesim makinasında işlenecektir.

 

16.  Sıvı İlaçlama Makinesi – 1 adet

    Kapasite (ton/saat): 6 ton

 

 

 

Pompa (kW): 1.1 kW dozajlama pompası

Kimyasal dozlama (ml/100 kg):

 

17.  Sıvı İlaçlama Makinesi Karıştırma Tankı – 1 adet

Tankın Kapasitesi: 500 litre

Malzeme: 304 Paslanmaz Krom

Karıştırma Motoru: 0.75 kW 25 d/d

Tank üzerinde seviye göstergesi olacaktır.

Sehpalı olarak imal edilecektir.

 

18.  Kovalı Elevatör- 3 adet

Elavatörün Boyu: 6.5 metre

Hafiftane Besleme Elavatörünün Kova ölçüsü: 150'lik Plastik Kova

Plastik kova sayısı: 50

Hafiftane Besleme Elavatörünün Motor gücü : 1.5 kW 100 d/d

Hafiftane Besleme Elavatörünün kayış tipi : 6mm Kauçuk Dar Kot Bezli Kolon Kayışı

En : 20cm

Yükseklik : 5 metre

Alt-üst gövde malzemesi: 1.5mm DKP Siyah Sac

Hafiftane Besleme Elavatörü,  tüm gövde ve kaideler komple civatalı sistem olmalıdır.

Elevatör boru ölçüsü: 59cmx22cm

 

19.  Tek Kefe Kantar Besleme Bunkeri - 1 adet

Bunker ölçüleri: 1200x1200 mm

Bunker Malzemesi: 2mm DKP Siyah Sac

Bunkerin çıkışına indikatörlü tek kefe kantar tartım ünitesi bağlanacaktır.

Epoksi astar akrilik beyaz boya olacaktır.

 

20.  Tek Kefe Kantar 5-50 kg Bakliyat – 1 adet

5-50 Kg’lık çuvallamalar yapmak için kullanılacaktır.

Hata Yüzdesi : 50 Kg’da +- 50 gr.

Loadcelli ve indikatörlü sistem

Pnömatik otomatik çuval tutucu sistemi olacaktır.

1 adet pistonlu beslemeli hızlı dolum sistemi olacaktır.

 

21.  Çuval Taşıma Bandı – 1 adet 0,75 milim galvanizli saçtan imal edilmiş olacaktır

 

22.  Otomatik Sütunlu Dikiş Makinesi – 1 adet

İndirme kaldırma sistemi manuel olmalı

Dikiş Makinesi Motoru  min 0,75 KW-1400 d/d kasnak kayış sistemli olmalı.

Bir adet kumanda panelli olmalı.

En az 2 adet sensörlü  olmalı (çuvalı gördüğünde dikmeye başlayan otomatik fotoselli sistemli, dikim işleminin bitimine müteakip otomatik ip kesme sistemi)

Tamir Bakım seti ile birlikte olmalıdır.

 

23.  Havalandırma ve Akış Boruları 0,75-0,80 galvanizli sacdan yapılır, toz çıkan tüm makinelerden emiş yapacaktı  

 

24.  Makine Kumanda Panosu

Kumanda Makinelerin ve fanların motorlarına tek tek star-stop verebilir şekilde düzenlenmiş olmalıdır. Makinelere yapılacak kablolama galvaniz veya esnek plastik borular içinden kablonun kesilmesini engelleyecek şekilde yapılmalıdır.

 

 

Pano içinde kullanılan şalt malzemeleri, kablolar kablo tavaları, kablo boruları gerekli olan standartları haiz olmalıdır. Tüm elektrik bağlantıları yüklenici firma tarafından yapılacaktır.

 

3.   Alet ve Diğer Gerekli Kalemler

Makine kurulumun montajında gerekli olacak aksesuar ve gerekli diğer malzemeler yüklenici firma tarafından getirilecek kurulumlar yapılacaktır. Bu süreçte oluşacak; nakliye, konaklama ve vinç vs giderler yüklenici tarafından karşılanacaktır.

 

4.   Bakım Şartları

Tedarikçi, montaj işlemi için getireceği makineyi Sözleşme Makamı tarafından gösterilen yere montajını kendi elemanlarıyla bizzat yapacaktır. Montaj ve kurulum süresi bittikten sonra Tedarikçi tarafından teknik bilgiler 3 gün süre boyunca ürün deneme ve makina ekipmanlar hakkında Sözleşme Makamının  belirlediği personellere gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır. Garanti süresi içinde her sezon başlangıcında bakım ve onarımları yapılacak ve sezona sorunsuz bir şekilde getirilecektir. Sezon bitiminde ise tekrar rutin kontroller yapılıp herhangi bir aksiliğin yaşanmaması için gerekli koşullar sağlanacaktır. Garanti süresinden sonraki periyodik bakımlar Sözleşme Makamının istekleri doğrultusunda yapılacaktır. Servis ücreti Sözleşme Makamı tarafından ödenecektir.

 

5.   Gerekli Yedek Parçalar

Tedarikçi makinenin montajı sırasında yedek parçaları kendi temin edecektir. Ayrıca yüklenici firma garanti süresi bittikten sonra sezon başlangıcında yapılacak periyodik bakımlarda makineye ait yedek parçaları ister kendisi isterse yüklenici tarafından temin edecektir.

 

6.   Kullanım Kılavuzu

Makine tesliminde yüklenici firma tarafından Türkçe kullanım kılavuzları temin edilecektir.

 

7.   Performans standartları

Saatte 5 ton kapasiteli olmalıdır.

 

8.     Garanti Şartnamesi

a)     Belirlenen alana montajı yapılarak teslim edilen selektör makinası, imalat hatalarına karşı en az 2 (iki) yıl  işletme garanti kapsamında olacaktır.

b)     Makinalar CE belgelerine sahip olmalıdır.

c)     Garanti süresi içerisinde imalat hatası sebebiyle kırılan malzemeler, bildirimi müteakip 30 (otuz) gün içerisinde değiştirilecektir.

d)     Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi bulunacaktır.

e)     Garanti süresinden sonra en az 10 yıl devam edecek parça ihtiyacını Tedarikçi bedel karşılığında temin edecektir.

 

9.     Testler Muayene ve Kabul İşlemleri

a)     Selektör tesisindeki tüm makine ve teçhizatın  özellikleri, Teknik Şartnamede belirtilen özellikler ve ölçülere uygun olacaktır.

b)     Muayene sırasında gerekli her türlü araç, gereç ve donanım Tedarikçi tarafından sağlanacaktır.

c)     Gerek duyulması halinde test ve muayene ücretleri yükleniciye aittir.

d)     Muayene sırasında uygun bulunmayan malzemeler yüklenici tarafından hiçbir ücret talep edilmeden yenileriyle değiştirilecektir. Muayene sürecinde makineler Tedarikçi  tarafından bir hafta deneme üretimi yapacaktır.

 

10.  Teslim Süresi, Yeri, Şekli

a)     Malzemeler; sözleşmenin imzalanmasına müteakip yükleniciye yapılan işe başlama bildiriminden sonra, 2 ay  içerisinde Hafik ilçesi sınırları içinde Sözleşme Makamının belirlediği yere montajı yapılarak ve işletmeye alınarak teslim edilecektir.

b)     Malzeme tesliminin yapıldığı gün, Sözleşme Makamı çalışanlarına makinenin işletmeye alınmasıyla ilgili toplam 8 saatlik eğitim verilecektir.

c)     Elde edilen tohumluk malzemenin çimlenme kapasitesi (ürün kalite ve verimliliği ) %98 olmalıdır. Tesliminden sonra Tedarikçi, Sözleşme Makamının en az 5 personeline tüm makine ve ekipmanın kullanımıyla ilgili toplamda 3 iş günü eğitim verecektir.


 

 

11.    Fiyat Cetveli

 

Poz no.

Tanım

Birim

Miktar

Teslimat [ddp – Gümrük ve Resmi Vergileri Ödenmiş Olarak Teslim ]  kuruluş ve yerinde garanti de dâhil olmak üzere birim fiyat                           (TL) (KDV dâhil)

Toplam

(TL)

 

1

Kovalı Elevatör (min. 150’li, mak. 9 m.)

Adet

1

 

 

2

Elek Değişim Sehpası

Adet

1

 

 

3

Süper Hassas Eleme Makines

Adet

1

 

 

4

Siklon (min. 200’lük)

Adet

1

 

 

5

Kovalı Elevatör (min. 150’li, mak. 6m)

Adet

1

 

 

6

Standart Hafif Tane Bekleme bunkeri

Adet

1

 

 

7

Hafif Tane Sarsağı

Adet

1

 

 

8

Mekanik Standart Hafif tane Ayırma Makinesi

Adet

1

 

 

9

Standart Hafif Tane Platformu

Adet

1

 

 

10

Standart Hafif Tane Davlumbazı

Adet

1

 

 

11

Standart Hafif Tane Davlumbazı Asipratörü

Adet

1

 

 

12

Standart Hafif Tane Geri Dönüş bandı

Adet

1

 

 

13

Siklon (mak. 175’lik)

Adet

1

 

 

14

Kovalı Elevatör (min. 150’lik, mak. 6,5m.)

Adet

3

 

 

15

Triyör Çiftli

Adet

1

 

 

16

Kovalı Elevatör (min. 150’lik, mak. 6,5m.)

Adet

1

 

 

17

İlaçlama Makinesi Bekletme Bunkeri

Adet

1

 

 

18

Sıvı İlaçlama Makinesi

Adet

1

 

 

19

Sıvı İlaçlama Makinesi Karıştırma Tankı

Adet

1

 

 

20

Kovalı Elevatör mak. 150’lik, 6,5 m.)

Adet

1

 

 

21

Tek Kefe Kantar Besleme Bunkeri

Adet

1

 

 

22

Tek Kefe Kantar 5-50 kg Bakliyat

Adet

1

 

 

23

Çuval Taşıma Bandı

Adet

1

 

 

24

Otomatik Sütunlu Dikiş Makinesi

Adet

1

 

 

25

Havalandırma ve Akış Boruları

Adet

1

 

 

26

Makine Kumanda Panosu

Adet

1

 

 

GENEL TOPLAM (KDV dâhil)

 


 

EK 2.   TEKLİF FORMU

<Teklif Sahibinin antetli kağıdına yazılarak sunulacaktır- varsa>

Bu form, teklifi veren firma tarafından kendine ait bilgiler girilerek doldurulacaktır. Firmaya ve teklife özgü bilgiler dışındaki genel hükümler değiştirilemez.

Teklif Formunun bir adet imzalanmış aslı verilmelidir.

Her bir lot için imzalanmış ayrı teklif formu verilmelidir.

 

TEKLİF FORMU

 

A.              KAPAK

 

İhale Numarası          : C01/S/M/00603 - 001

Sözleşme adı            : HAFİK'DE ZİRAAT TANAP İLE GÜÇLENİYOR PROJESİ - SELEKTÖR MAKİNASI ALIMI İHALESİ

 

1     TEKLİF SAHİBİ

 

Tüzel kişiliğin isim ve adresi

 

 

2     İLETİŞİM KURULACAK KİŞİ (bu ihale için)

İsim

 

Kurum

 

Adres

 

Telefon

 

Faks

 

E-posta

 

 

3.   TAAHHÜTNAME

<İhaleye teklif veren istekliler tarafından doldurularak imzalanacaktır.>

Aşağıda imzası bulun ve teklif sahibinin imza atmaya yetkili kişisi olarak, ihale dosyasında yer alan bütün belgeleri incelendiğimizi, herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarını kabul ettiğimizi beyan ederiz.

 

Teklif Sahibi adına imzalayan

 

İsim

 

Kaşe - İmza

 

 

Tarih

 


 

 

B.        MALİ TEKLİF FORMU

 

<Teklif Sahibinin antetli kağıdına yazılarak sunulacaktır- varsa>

 

<Tarih>

 

Hafik Ziraat Odası

Çay Mah. Cami Sokak No:9 Hafik/ SİVAS

 

Bu Teklife eşlik eden Sözleşme Koşullarına uygun olarak HAFİK'DE ZİRAAT TANAP İLE GÜÇLENİYOR PROJESİ - SELEKTÖR MAKİNASI ALIMI İHALESİ (C01/S/M/00603-001) mal temin ve montajişlerini,  KDV dâhil <teklif bedeli TL(rakam ve yazı ile)> Sözleşme Fiyatına yapmayı teklif ediyoruz. Sözleşme ’de belirtilen işleri Sözleşme imza tarihinden itibaren <işin süresi haftalık/aylık vb.> bir dönemde bitirmeyi taahhüt ediyoruz.

 

Teklifimiz, son teklif verme tarihinden itibaren 60 (altmış) gün süreyle geçerli olacaktır. 

Bu Teklif ve tarafınızdan verilecek yazılı onay aramızda bağlayıcı bir Sözleşme oluşturacaktır. En düşük teklifi veya herhangi bir teklifi kabul etmek zorunda olmadığınızın bilincindeyiz.

 

Saygılarımızla,

 

 

 

<Teklif Sahibinin kaşesi ve yetkili temsilcisinin imzası>

<Teklif Sahibinin yetkili temsilcisinin adı ve unvanı >

<Kurum Adı>

<Adres>

 


 

EK 3. TEKLİF SAHİBİNİN BEYANI

<Teklif Sahibinin antetli kağıdı - varsa>

 

<Tarih>

<Sözleşme Makamı (Faydalanıcı)’nın ismi ve adresi>

 

HAFİK'DE ZİRAAT TANAP İLE GÜÇLENİYOR PROJESİ - SELEKTÖR MAKİNASI ALIMI İHALESİ (C01/S/M/00603 – 001)

TEKLİF SAHİBİNİN BEYANI

 

Yukarıda belirtilen ihale davet mektubunuza atfen,  biz, <Teklif sahibinin ad(lar)ı>  olarak,

·        İşbu teklifi münferit olarak bu ihale için sunduğumuzu ve aynı ihaleye verilen tekliflerde başka bir şekil ve formda  katılımcı olmadığımızı,

·     Kamu İhale Kurumu (KİK)’nun (http://www.ihale.gov.tr/yasaklilar_listesi-42-1.html) ve Azerbaycan Cumhuriyeti yasaklılar listesinde bulunmadığımızı, kendim, ortaklarım ve iştiraklerimin http://www.ebrd.com/pages/about/integrity/list.shtml adresinde yer alan EBRD/IFC’nin Uygun Olmayan Tüzel Kişilikler Listesinde bulunmadığını ve Dünya Bankası’nın http://www.worldbank.org/debarr adresinde yer alan Uygun Olmayan Firma ve Kişiler Listesi’nde bulunmadığımızı,

·     İflas etmiş veya tasfiye halinde bulunan ve bu durum nedeniyle işleri kayyum veya vasi tarafından yürütülen, konkordato (iflas anlaşması) ilan ederek alacaklılar ile anlaşma yapmış, faaliyetleri askıya alınmış veya bu tür konularla ilgili süreçlerin muhatapları, veya ulusal mevzuatta öngörülen süreçler dolayısı ile benzer durumlarda olmadığımızı,

·     Kesinleşmiş yargı kararı (yani temyizi mümkün olmayan bir karar) ile mesleki faaliyete ilişkin bir suçtan mahkûm olmadığımızı,

·     Kendimiz veya temsilcilerimizin, karar verici makamda olanların dolandırıcılık, yolsuzluk, kara para aklama ve bir suç örgütü içinde yer almak suçlarından veya Sözleşme Makamının mali çıkarlarına ters düşecek başka bir yasadışı faaliyetten dolayı kesinleşmiş yargı kararı ile mahkûm olmadığımızı,

·     Faydalanıcı ile ilişkili bir ticari işletme olmadığımızı,

·     Faydalanıcı ile ilişkili bir Sivil Toplum Kuruluşu olmadığımızı,

·        Başvuru formunda yalnızca kendi tüzel kişiliğimizin kaynak ve deneyimine dair bilgiyi sağladığımızı,

·        Teklif süreci ya da sözleşmenin uygulanmasının herhangi bir aşamasında, üstte belirtilen durumlarda herhangi bir değişiklik olması halinde, Sözleşme Makamını hemen bilgilendireceğimizi ve

·        Bu teklif sürecinde kasti olarak verilen herhangi bir yanlış ya da eksik bilginin, bu ihaleden ya da TANAP tarafından finanse edilen diğer ihalelerden hariç tutulmamızla sonuçlanabileceğini kabul ettiğimizi,

beyan ederiz.

 

Formların ve delil niteliğindeki belgelerin üzerlerindeki tarih, son teklif teslim tarihinin 180 gün öncesinden daha eskiye ait olmayacaktır. Buna ek olarak, belgenin hazırlanmasından bu yana geçen zaman içinde belirttiğimiz ve onayladığımız durumların değişmediğini göstermek adına, yeminli bir beyanname sağlamaya hazırız.

 

İstendiği takdirde, bu ihale dosyasında belirtilen teklif için gerekli seçim kriterleri ile ilgili, mali ve ekonomik durumumuzun sürekliliği ve teknik ve mesleki kapasitemiz hakkında belge vermeyi taahhüt ediyoruz.

 

İhale kararının bildirilmesinden sonra, 15 takvim günü içinde bu kanıtı sağlayamamamız ya da eksik/ yanlış bilgi vermiş olmamız durumunda ihale kararının hükümsüz sayılacağından haberdar olduğumuzu bildiririz.

 

 

 

 

Saygılarımızla,

 

<Teklif Sahibinin kaşesi ve yetkili temsilcisinin imzası>

<Teklif Sahibinin yetkili temsilcisinin adı ve unvanı >

 

 


 

EK 4. SÖZLEŞME FORMU

Mal Alımı Sözleşmesi

 

        HAFİK'DE ZİRAAT TANAP İLE GÜÇLENİYOR PROJESİ - SELEKTÖR MAKİNASI ALIMI

(C01/S/M/00603 – 001)

 

İşbu Sözleşme bir tarafta, Çay Mah. Cami Sokak No:9 Hafik/ SİVAS adresinde bulunan

bundan böyle “Sözleşme Makamı” olarak anılacak olan Hafik Ziraat Odası  ile diğer tarafta,

 

……………………………………………………………………………adresinde bulunan bundan böyle “Tedarikçi” olarak anılacak olan <Tedarikçi’nin açık adı>  

 

arasında aşağıdaki şartlar dahilinde ……/……/….. tarihinde imzalanmıştır.

 

Sözleşmenin konusu: <eğer söz konusu ise malların doğru kullanımı için verilecek teknik eğitim vs.> ile birlikte <satın alınan kalemlerin kısa tanımı >’nin temin edilmesi, nakliyesi ve kurulumu.  

 

Bu Sözleşme ekinde yer alan Ek A. Teknik Şartname, Ek B. Tedarikçi Teklif Formu ve Fiyat Çizelgesi bu Sözleşme’nin ayrılmaz bir parçasıdır.

 

1.   ÜRÜNLERİN TANIMI

Satın alınacak mallar, Ek A. Teknik Şartname’de belirtilen miktar ve tanımlara, teknik özelliklere veya daha üstün teknik özelliklere sahip olacaktır.

 

Tedarikçi işbu Sözleşme ile satın alınacak malları Teknik Şartname’de istenen koşullarda, verilen miktar ve süreler içinde Sözleşme Makamı tarafından belirtilecek adres veya adreslere teslim edecektir.

2.   SÖZLEŞME BEDELİ

Sözleşme bedeli, KDV dahil <……..rakamla yazınız>  <..........yazı ile yazınız> TL’dir ve sabittir.  Sözleşme Bedelinin açılımı Teklif Formu ve Fiyat Çizelgesinde verilmektedir.

3.   TESLİMAT SÜRESİ ve YERİ

Malların teslim, kurulum ve testlerin yapılarak işletmeye alınma süresi bu sözleşmenin her iki tarafça imzalandığı tarihten itibaren 2 (iki) ay’dır. Malların, teslim, kurulum, testleri ve eğitimler Hafik Yeni Mahalle Selektör Makinesi Binası’nda yapılacaktır.

4.   GEÇİCİ KABUL

Bu Sözleşme kapsamındaki tüm malların Tedarikçi tarafından teslimat, kurulum, işletme, muayene, deneme/test ve eğitim işlerinin tamamlanmasını müteakip Tedarikçi’nin yazılı başvurusu üzerine Sözleşme Makamı’nca atanacak üç kişilik bir Komisyon tarafından geçici kabul işlemleri gerçekleşir. İtibari kabul tarihi Kabul Tutanağının düzenlendiği tarihtir.  Kabul işlemleri Tedarikçi’nin başvurusunu müteakip en geç 1 (bir) ay içerisinde tamamlanır.

5.   TİCARİ GARANTİ ve SATIŞ SONRASI HİZMET

Garanti süresi, geçici kabulün gerçekleşme tarihinden itibaren en az 24 (yirmidört) ay olarak belirlenir.  Garanti süresinde, mevcut bakım hariç, hatalı malzemeden kaynaklanan tüm tamirat, parça değiştirme ve genel giderler dâhil, Tedarikçi tarafından karşılanacaktır.  Tedarikçi bakım hizmetleri ile hızlı ve düzenli yedek parça temin edilmesini garanti etmek amacıyla satış sonrası hizmetleri taahhüt edecektir.

6.         KESİN KABUL

Kesin kabul, geçici kabul tarihinden itibaren 2 ay sonra yapılır.

7.   GECİKME CEZALARI

Tedarikçi, Sözleşme’de belirtilen süreler içinde Malların tamamını veya herhangi bir kısmını teslim edemez veya montaj ve kabul işlemleri için gereken hizmetleri icra edemez ise, Sözleşme Makamı, gecikilen her bir gün için Sözleşme Bedelinin %0,1 (binde bir)’ine eşit bir meblağı gecikme cezası olarak kesecektir. Kesintiler %10’a (yüzde on)’a ulaştığında, Sözleşme Makamı Sözleşme’yi fesih edebilir.

8.   ÖDEME ŞARTLARI

Bu Sözleşme kapsamında satın alınacak Mallar için ödeme aşağıdaki şartlarda yapılacaktır:

(i) Sözleşme bedelinin %25’i, sözleşmenin imzalanmasını takiben 15 (onbeş) gün içerisinde Tedarikçi’nin Ek C’de belirtilen onaylı banka hesabına ödenecektir.

(ii) Sözleşme bedelinin %50’si malların Hafik Yeni Mahalle Selektör Makinesi Binasına teslimi, kurulumunun tamamlanması ve geçici kabulün yapılarak tutanakların imzalanmasını takiben düzenlenecek faturaya istinaden, faturanın Sözleşme Makamı’na tebliğ edildiği tarihten itibaren, Tedarikçi’nin Ek C’de belirtilen onaylı banka hesabına 30 (otuz) gün içerisinde ödenecektir.

(iii) Sözleşme bedelinin %25’i, selektör sistemi, Sözleşme Makamı tarafından kontroller yapılıp Ek A. Teknik Şartname’de belirtilen özellikleri tamamen karşıladığı, her türlü eksikliklerinin giderildiği tespit edildikten ve testler yapılıp, Sözleşme Makamı tarafından verilecek “Muayene ve Kabul Tutanağı”ndan sonra düzenlenecek faturaya istinaden Tedarikçi’nin Ek C’de belirtilen onaylı banka hesabına 30 (otuz) gün içerisinde yapılacaktır.

İşbu Sözleşme’den doğacak Damga Vergisi, Tedarikçi sorumluluğunda olup Tedarikçi tarafından ödenecektir.

 

 

 

9.      SÖZLEŞME DEĞİŞİKLİKLERİ

Taraflarca imzalanacak yazılı bir tadilat ile yapılmadıkça Sözleşme’de hiç bir değişiklik veya tadilat yapılamaz.

 

10.       SÖZLEŞMENİN DEVRİ

Tedarikçi, Sözleşme kapsamında yerine getireceği yükümlülüklerini Sözleşme Makamı’nın yazılı muvafakati olmadıkça tamamen veya kısmen devir ve temlik edemez.

 

11.       SÖZLEŞMENİN FESHİ

Sözleşme Makamı, Tedarikçi’ye yazılı bildirimde bulunarak Sözleşmeyi gördüğü lüzum üzerine herhangi bir zamanda kısmen veya tamamen feshedebilir. Bu fesih bildiriminde feshin Sözleşme Makamının gördüğü lüzum üzerine yapıldığının yanı sıra, Sözleşme çerçevesindeki işin ne ölçüde feshedildiği ve fesih işleminin yürürlüğe gireceği tarih belirtilecektir.

İşin bitim veya teslim tarihinin uzatılmasını gerektiren mücbir sebepler aşağıda belirtilmiştir. Bu mücbir sebeplerle sürenin uzatılması için Tedarikçiye atfı mümkün olmayan bir kusurun bulunmaması ve mücbir sebebin iş üzerinde gecikmeye etkili olması ve mahiyetine göre bu sebepleri Tedarikçi’nin ortadan kaldırmaya gücü yetmemiş bulunması icap ettiği gibi, Sözleşme Makamı’nın sebep olduğu haller dışında, mücbir sebebin vukuundan itibaren beş (5) işgünü içinde Tedarikçi’nin Sözleşme Makamı’na yazılı olarak haber vermek suretiyle yetkili makamlar tarafından usulüne göre tanzim edilmiş belgelerle mücbir sebebin vukuunu ispat etmesi lazımdır. (a) Sözleşme Makamı’nın sebebiyet verdiği haller, (b) Olağanüstü tabiat hadiselerinden veya hasar neticesi İş’te bir gerileme veya gecikme olması, (c) Kanuni grev vuku bulması, (d) Bulaşıcı hastalık vuku bulması, (e) Kısmi veya genel seferberlik ilan edilmesi.

12.       ANLAŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

Sözleşme hükümlerine ilişkin, bir anlaşmazlık oluştuğunda ya da taraflardan birinin Sözleşme hükümlerine uymaması ya da hükümler dışında hak talep etmesi halinde ve taraflar sorunu kendi aralarında sulh yoluyla çözemedikleri takdirde, uyuşmazlıkların çözümünde Sivas Mahkemeleri yetkilidir.

 

13.       DİĞER HÜKÜMLER

13.1 Sözleşme Makamı’nın işbu Sözleşme çerçevesindeki her türlü hakkı, Sözleşme Makamı’nın Sözleşme çerçevesinde olsun olmasın başka herhangi bir hakkına halel getirmeyecektir ve Türk Hukukuna göre zımnen Sözleşme Makamı lehine olan hükümlere ilavedir.

 

13.2 İşbu Sözleşme, tüm ekler ve Sözleşme'de atıfta bulunulan tüm belgeler Taraflar arasındaki Sözleşme’nin tamamını oluşturur.

 

13.3 Taraflardan birinin herhangi bir zamanda işbu Sözleşme’nin bir veya daha fazla hükmünün uygulanmasını talep etmemesi, bunların daha sonraki herhangi bir zamanda

uygulanmasını talep etme hakkından feragat ettiği anlamına gelmez. Taraflarca yazılı olarak mutabık kalınarak Tarafların yetkili temsilcileri tarafından imzalanmadıkça işbu Sözleşme’de yapılan değişiklikler veya tadiller geçerli olmayacaktır.

 

13.4 Bir mahkeme kararıyla ve mevzuatta yapılan değişiklikler nedeniyle işbu Sözleşme'nin herhangi bir kısmının geçersizliğine karar verilecek olursa söz konusu karar, işbu Sözleşme'nin diğer kısımlarını etkilemez ve geçersiz kılmaz. Taraflar, geçersiz kılınan kısmın yerine yenisini getirmek üzere geçersizliğin öğrenildiği tarihten itibaren 15 (onbeş) gün içerisinde mutabık kalacaklardır.

 

13.5 İşbu Sözleşme 4 (dört) sayfa, 13 (onüç) madde ve 3 (üç) adet ekten ibaret olup, ___.___.2018 tarihinde orijinali Sözleşme Makamı’nda, aslı gibidir kaşeli imzalı örneği Tedarikçi’de kalacak şekilde 1 (bir) nüsha olarak imza edilerek, aynı tarihte yürürlüğe girmiştir.

 

 

Tedarikçi adına

Sözleşme Makamı adına

Adı Soyadı

:

Adı Soyadı

: HAYRETTİN ÖZBEK

Ünvanı

:

Ünvanı

:Hafik Ziraat Odası   
  Başkanı

Kaşe - İmza

:

Kaşe - İmza

:

Tarih

:

Tarih

:

 

 

EKLER

EK A.  Teknik Şartname

EK B.  Tedarikçi’nin Teklifi

EK C.  Mali Kimlik Formu

 


 

EK 5. MALİ KİMLİK FORMU


EK 6. DEĞERLENDİRME TABLOSU

HAFİK'DE ZİRAAT TANAP İLE GÜÇLENİYOR PROJESİ SELEKTÖR MAKİNASI  ALIM İHALESİ

C01/S/M/00603-001

 

 

 

No.

 

 

Teklif sahibinin ünvanı

İdari Değerlendirme

Teknik Değerlendirme

Mali Değerlendirme

 

 

 

Sıralama

Ticaret Odası belgesi var mı?        (E/H)

Yasal temsilci imzası var mı?

(E/H)

Yasaklı olmadığı beyanı var mı?        (E/H)

Teknik şartnameye uygun mu? (E/H)

Teslimat şartları uygun mu?

(E/H)

Garanti koşulları uygun mu?

(E/H)

Teslimat sonrası hizmetleri var mı?

(E/H)

Teklif geçerli mi?

(E/H)

KDV dâhil Teklif Bedeli

(TL)

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<Tarih>

<Değerlendirme Komisyonu üyelerinin isimleri ve imzaları>

Başkan

<Ad -Soyad>

<İmza>

<Tarih >

Sekreter

<Ad -Soyad>

<İmza>

<Tarih >

Değerlendiriciler

<Ad -Soyad>

<İmza>

<Tarih >

 

<Ad -Soyad>

<İmza>

<Tarih >

 

<Ad -Soyad>

<İmza>

<Tarih >

 

<Ad -Soyad>

<İmza>

<Tarih >